expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

2017-08-11

VONIOS DIENORAŠTIS #4. VEIDO PRIEŽIŪROS RUTINA



















Nežinau, ar įmanoma, kad veido priežiūros rutina kada nors nusistovėtų vietoje ir nustotų keistis. Juk keičiasi mūsų amžius, keičiasi metų laikai, kartais keičiame gyvenimo būdą ar gyvenamąją vietą kartu su klimato zona. Pas mane vonioje galima rasti ir daug metų naudojamas bei nepakeičiamas odos priežiūros priemones, ir naujai atrastas bei per neįtikėtinai trumpą laiką pamiltas, ir tas, kurios yra tiesiog būtinos naudoti kiekvieną dieną.
Mano veido priežiūros rutina prasideda nuo The Ordinary Caffeine Solution ir Hyaluronic Acid serumų. Caffeine Solution mažina akių paburkimą, o taip pat jų patamsėjimą, o Hyaluronic Acid - drėkina odą. Aš esu iš tų, kuri sunkiai prisiverčia gerti daug vandens, todėl pastarasis yra mano, o ypatingai mano odos, išsigelbėjimas. Šie serumai labai greitai įsigeria į odą, todėl iškart galiu tepti paakių ir veido kremus. Paakiams šiuo metu naudoju La Roche-Posay Hydraphase Intense ir turiu pripažinti, kad man jis patinka labiau nei daug metų naudotas No7 Protect&Perfect Advanced. Hydraphase Intense yra gelinės konsistencijos, jis puikiai drėkina paakius, taip pat mažina jų paburkimą, patamsėjimą, padeda kovoti su priešlaikinėmis raukšlelėmis bei puikiai draugauja su kosmetika. Mano dieniniai kremai nesikeičia jau daug metų - tai Yes To Tomatoes Daily Balancing Moisturiser, o kai oda tampa ypatingai kaprizinga arba kovoja su aplinkos keliamais stresais, čiumpu La Roche-Posay Toleriane Ultra Fluide. Kitas svarbus kremas, kurį, pripažinsiu, turėčiau naudoti reguliariau, yra lūpų kremas. Lūpų kampučius drėkinti yra taip pat svarbu, kaip ir paakius, todėl tam reikalui naudoju No7 Protect&Perfect Lip Care. Už šį paprotinimą esu dėkinga mamai, kuri vieną kartą paprašė padėti jai rasti būtent tokią lūpų priežiūros priemonę ir privertė mane susimąstyti. Ačiū, mama! 😊

Kalbant apie veido prausiklius, tai mano naujausias atradimas ir pamėgimas yra St Ives Žaliosios Arbatos šveitiklis. Jis gaiviai kvepia ir yra ypatingai švelnus, todėl naudoju jį kiekvieną arba kas antrą dieną. Kiti veido prausikliai, kuriuos naudoju, yra The Body Shop Seaweed ir Vitamin E. Abu puikiai atlieka savo darbą, bet nemanau, kad Vitamin E prausiklį pirksiu dar kartą vien dėl jo konsistencijos. 

Įraše apie DECIEM minėjau, kad pradėjus naudoti jų serumus, nustojau naudoti kaukes. Niekas nepasikeitė, tik kartais, kai netingiu, užsitepu Origins Drink Up Intensive Overnight kaukę. Ši kaukė skirta nakčiai, bet aš ją naudoju dieną, tik stengiuosi jos nenuplauti kaip įmanoma ilgiau. 




Prieš einant miegoti, jei tą dieną būnu naudojusi daugiau kosmetikos, veidą nuvalau su Garnier Oil Infused Miceliniu vandeniu, o tada nuplaunu su The Body Shop Ramunėlių Šilkiniu Valomuoju Aliejumi. Jei tai būna eilinė diena be makiažo, tuomet naudoju tik veido šveitiklį, kad nušveisti visus per dieną susikaupusius nešvarumus. Kartą į savaitę naudoju The Ordinary Peeling Solution. Tai serumo konsistencijos stebuklinga kaukė, padedanti kovoti su bėrimais, raukšlelėmis ir padaro odą lygią bei švelnią (būtina atidžiai perskaityti instrukciją, kad neprisidarytumėte šposų 😉). 

Kitas žingsnis - paakių kremas. Aš ilgai ieškojau gero veiksmingo kremo, kuris intensyviai drėkintų ir būtų sukurtas vadovaujantis naujausiomis technologijomis. Praleidau valandų valandas apsikabinusi kompiuterio ekraną, kol atradau La Roche-Posay Redermic R Intensif paakių kremą. Jo sudėtyje yra retinolio (veiksmingas ingredientas kovojant su raukšlėmis) ir kofeino. Šis kremas rimtai pretenduoja ilgam įsitaisyti mano vonioje. Paskutinis mano veido priežiūros rutinos žingsnis - The Ordinary Advanced Retinoid serumas. Jo naudoju jau antrą buteliuką ir ketinu sunaudoti jų dar daug daugiau ateityje. 😋



KITI PRODUKTAI, KURIE MAN TIKO IR PATIKO:

Veido šveitiklis Soap & Glory Greatest Scrub Of All.
Daugiau mano vonios dienoraščio įrašų ieškokite čia 😊. 



1 komentaras:

  1. Visiems, kurie skaito tai, turite tikėti ir būti pozityviai nusiteikę, nes veikia didesnės jėgos, nei galite įsivaizduoti. Tai pagerės, kai tikėsite ir atitinkamai elgsitės, tada kiekviena jūsų situacija pagerės, nesvarbu, ar tai numatėte, ar ne. Po susitikimo su daktaru EGWALI aš sutvarkiau daiktus su savo sutuoktiniu. Mano sąjungą sužlugdė kai kurios nematytos jėgos, nežinojusios, kad mano santuoka buvo pagrindinis tikslas, mes turėjome nuolatinių problemų, kurių neišsprendėme, tačiau viskas buvo atnaujinta po to, kai atvyko DR EGWALI, nes esame laimingi ir gyvename taikiai, be jokios abejonės, labai rekomenduoju tiems, kuriems reikia geras burtas veikia, jis tikrai yra patikimas bet kokioms problemoms, su kuriomis susiduriate, nesvarbu, ar tai meilė, apsauga, pinigai ar psichinės galios. Rašykite jam el. Paštu Dregwalispellbinder@gmail.com arba „Viber“/ „WhatsApp“ +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti