expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

2017-01-16

2016 METŲ MĖGSTAMIAUSI




Pradėsiu praėjusių metų mėgstamiausių įrašą nuo įspiriamų batų vasarai, kurių ieškojau kelis metus, bet man visi jie atrodydavo keistai dėl balto pado. Ieškojau tokių, kad tiktų prie visokių aprangos stilių ir 50 mėlynos atspalvių, kurie kabo mano spintoje. Tokia diena išaušo ir net negalvodama juos griebiau nuo parduotuvės lentynos. Rožinės kreminės spalvos batai tinka prie visko ir kažkiek netgi prailgina mano kojas, kas visada yra tik pliusas. 




http://www.clarks.co.uk/p/26108274


Praėjusiais metais visą žiemą pravaikščiojau su šiais oranžiniais Clarks sportinio stiliaus batais. Jie yra iš 2015 m. vasaros kolekcijos, bet jie yra labai labai šilti. Beje, puikiai tiko prie mano oranžinių lapės pirštinių :)




Mano svajonių rankinė yra Balenciaga Classic City. Man patinka, kad ji nėra damiška ar griežtos formos, jos stilius kiek rokavas ir man patinka kaip užsidėjus ją ant peties su ilga rankena, ji subliūkšta ir priduoda stiliui valiūkiškumo. Savaime suprantama, aš niekada neleisiu 1395 EUR rankinei, todėl metų pradžioje vykdžiau misiją rasti panašią rankinę man įprastose rūbų parduotuvėse. Panašią radau Topshop. Ši rankinė yra tikros odos, o pirkau ją dėl to, kad ji subliūkšta kaip ir Balenciaga Classic City - valiūkiškai.


https://m.topshop.com/en/tsuk/product/casual-leather-tote-bag-5251321#


Polaroid akinių rėmeliai praėjusiais metais buvo mano mėgstamiausias aksesuaras. Juos užsidėjusi sulaukiu komplimentų ir klausimų, iš kur jie. Net ir optikose! Visada norėjau apvalių akinių ir pagaliau tokius turiu. Dar aš norėčiau Ray Ban akinių nuo saulės, bet vėl gi, nemanau, kad jie verti savo kainos. Panašius, beveik identiškus radau Polaroid kolekcijoj. 


https://www.smartbuyglasses.co.uk/designer-eyeglasses/Polaroid/Polaroid-PLD-D200-003-329696.html


Šį gintarinį žiedą gavau dovanų nuo mamos. Jie turbūt labai populiarūs Lietuvoje, bet Anglijoj tikrai tokių nemačiau. Tai kitas mano aksesuaras sulaukiantis krūvos komplimentų ir žvilgsnių. 




Aš klaikiai nemėgstu sukinėti laikrodžio rodyklės, ypatingai keliaujant. Nusprendžiau, kad būtent kelionėms man reikia atskiro elektroninio laikrodžio, kur laikas būtų reguliuojamas keliais mygtuko paspaudimais. Prisiminiau senus gerus ir patikimus Casio laikrodžius ir peržiūrėjusi jų šimtus, įsigijau būtent šį. Man jis taip patinka, kad nešioju jį ir kiekvieną dieną. Tiesą sakant neprisimenu, kada buvau užsidėjusi kokį kitą laikrodį. 


http://www.watchshop.com/unisex-casio-classic-alarm-chronograph-watch-a500wea-1ef-p99977679.html
 

Jau minėjau spalio pirkiniuose, kad mano mėgstamiausia liemenėlė yra Topshop nėriniuota bralette. Man patinka bralette, nes jos neturi jokio pakietinimo ir vielų, o būtent šias Topshop renkuosi dėl to, kad jos turi nedidelį pamušaliuką, kuris pridengia spenelius ir dėl to, kad jų modelis bei nėriniai man yra gražiausi iš visų matytų. 


http://www.topshop.com/en/tsuk/product/lace-triangle-bra-5836297
 

Apie šiuos ZARA džinsus taip pat rašiau spalio pirkiniuose. Tobulo mėlynumo, tobulai menkai plėšyti ir tobulai atrodantys ant mano užpakaliuko :)


http://www.zara.com/uk/en/sale/woman/bottoms/ripped-jeans-c436519p3673514.html


MANGO odinis švarkas, kurį vadinu vasariniu, nes jis nedengia klubų. Super minkštas ir neužimantis daug vietos rankinėje. Aš jį labai mėgstu :)


http://shop.mango.com/GB/p0/woman/clothing/jackets/biker-jackets/zip-leather-jacket?id=63050081&busqref=true

   

2016 metais pagrinde skaičiau vien tik autobiografijas, bet apie tai gal kada nors kitą kartą, nes praėjusių metų mano mėgstamiausias knygos atradimas yra Christene Barberich & Piera Gelardi parašyta knyga apie stilių įvairovę Refinery29 Style Stalking. Tai knyga, pilna patarimų, kaip derinti nesuderinamus raštus, kaip tuos derinius pritaikyti kasdienai ir vakarui, kaip juos prislopinti ir ryškinti, joje rasite patarimų kaip sukurti iliuzines apgaules, kad atrodytumėte puikiai ir jaustumėtės gerai. Žvilgtelėkite į jos vidų ir paganykite akis :) 


https://www.amazon.co.uk/Refinery29-Style-Stalking-Piera-Gelardi/dp/0804185530/ref=tmm_pap_swatch_0?_encoding=UTF8&qid=1484496158&sr=8-1#reader_0804185530



Vienas iš džiugiausių momentų 2016 metais buvo žinia, kad mano dingusios Bliuskės nuotrauka puoš 2017 metų 365 Cats kalendorių. Apie tai plačiau skaitykite čia





Praėjusiais metais pradėjau daugiau eksperimentuoti su lūpdažiais. T.y.,  pradėjau jais dažytis. Man niekada nepatiko lūpdažiai, nes mano manymu jie mane sendindavo ir išryškindavo nebaltą mano dantų emalį. Praėjusiais metais tam skyriau daugiau laiko ir atradau kelis lūpdažius su mėlynu pustoniu. Tiesą sakant manau ties šiais keliais ir sustosiu, nes nuėjusi į kosmetikos parduotuvę vistiek linkstu prie identiškų spalvų... Tai No7 Match Made Moisture Drench Sugar Plum, No7 Matte Lip Crayon Raspberry Red ir L'Oreal Paris Color Riche 376 Cassis Passion.

Aš nežinau, po kokia uola gyvenau, bet šį daikčiuką atradau tik prieš metus. Aš visada nekenčiau terliotis su vandeniu ir visokiais muilais, kad nusiskusti kojas ir kitas kūno vietas, nes visada tos procedūros baigdavosi arba bėrimais, arba raudonais kraujo taškiukais... Šis (turbūt kokio XIX a.) išradimas kardinaliai pakeitė mano kasdienybę ir turiu pripažinti, kad praėjusi vasara buvo pirmoji mano gyvenime, kai norėjau dėvėti šortus ir vien tik šortus.


https://www.amazon.co.uk/gp/product/B004EEXR8K/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&psc=1


Ledai. Aš nesu smaližė ir manęs saldumynais tikrai nesugundysi. Tiesą sakant niekada nebuvau ir didelė ledų mėgėja, bet šie Ben&Jerry's Cookie Dough yra ne tik praėjusių metų, bet apskritai mano mėgstamiausi ledai po itališkų gelato. Tiesa, aš juos pagardinu riešutų sviestu :D




Ir užbaigsiu šį įrašą praėjusių metų, ir ne tik, mėgstamių mėgstamiausiu Edinburgu. Apie jį rašiau čia ir tegaliu pasakyti tik tiek, kad šis miestas yra mano Disneyland'as, į kurį noriu sugrįžti kiekvieną dieną :)






2 komentarai:

  1. Visiems, kurie skaito tai, turite tikėti ir būti pozityviai nusiteikę, nes veikia didesnės jėgos, nei galite įsivaizduoti. Tai pagerės, kai tikėsite ir atitinkamai elgsitės, tada kiekviena jūsų situacija pagerės, nesvarbu, ar tai numatėte, ar ne. Po susitikimo su daktaru EGWALI aš sutvarkiau daiktus su savo sutuoktiniu. Mano sąjungą sužlugdė kai kurios nematytos jėgos, nežinojusios, kad mano santuoka buvo pagrindinis tikslas, mes turėjome nuolatinių problemų, kurių neišsprendėme, tačiau viskas buvo atnaujinta po to, kai atvyko DR EGWALI, nes esame laimingi ir gyvename taikiai, be jokios abejonės, labai rekomenduoju tiems, kuriems reikia geras burtas veikia, jis tikrai yra patikimas bet kokioms problemoms, su kuriomis susiduriate, nesvarbu, ar tai meilė, apsauga, pinigai ar psichinės galios. Rašykite jam el. Paštu Dregwalispellbinder@gmail.com arba „Viber“/ „WhatsApp“ +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti